onsdag 10 december 2008

Vackra bilder från vår vinterträdgård

Här kommer några nyknäppta bilder från vår vackra vinterträdgård.. Klicka på bilderna för att göra dem större.




Jag tycker att torkade blomställningar är så vackra, och vår trädgård är full av dem, det är så fint att gå omkring och bara njuta av allt det vackra...


I vår trädgård fanns också massor av nyponrosor, och ni kan gissa om de är omtyckta av alla småfåglar! Det är nog ett fint tillskott i kosten för de stackarna när det är snö och kallt ute..


Det står massor av härliga äppelträd på vår tomt, men tyvärr så hann alla äpplen ramla av innan vi fick tillträde till huset.. Men det blev rådjuren och fåglarna glada för istället.. Och jag tycker att de frostade äpplena är så otroligt vackra, de ser nästan ut som kanderade äpplen...

3 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Vilka vackra vinterfoton. Det är så fint när det ligger lite snö över. Jag brukar aldrig klippa ner i trädgården på hösten för att det är så vackert just när det är lite snö på allt. I dag kom äntligen snön även till oss. Så nu kan man ta med kareran på promenaderna igen.
Hoppas du får en härlig dag!
Kram Helen

Marie sa...

Hej!

Vilka vackra vinterbilder! Igår kom snön äntligen till oss också, blir så vackert när allt i trädgården får ett lager snö över sig.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Himlarum sa...

Ljuvliga vinterbilder!!! Visst är det underbart vackert med snö!

Tack för besöket hos mig och för att jag fick möjlighet att besöka DIG!

Nu önskar jag dig en underbar JUL och ett fantastiskt och Gott Nytt År!!!
Kram
Ann-Helen