lördag 13 december 2008

Mera snö!

Idag har det snöat precis hela dagen! Var på besök med visionsgruppen i Söderhamn, och där snöade det med. Men det var inte lika mysigt, för vi var ju tvungna att köra i det vädret och det var inte så kul! Men som tur var gick det bra.. Vill tipsa om att om ni någon gång åker till Söderhamn, så se till att få en rundvandring i deras rådhus, det är verkligen vackert.. Just nu håller de dessutom på att restaurera hela byggnaden och måla om till originalfärger inne i huset..! Otroligt fint!

Har några nya kort från igår morse då solen sken, ska se om jag lyckas fånga all den nya snön på en fin bild imorgon, det är verkligen mycket! Det har kommit minst en decimeter idag.. Men tyvärr är det plusgrader nu, så risken finns att den försvinner. Men det vill jag inte tänka på nu, nu vill jag bara njuta av allt det vackra..










Vad tror ni, får vi en vit jul? Jag hoppas i alla fall på det, det blir mer julstämning om det är snö då.. Ha en riktigt fin helg! Hoppas att ni får tillfälle att komma ut och se allt det vackra vi har runt oss!

1 kommentar:

Butik Östergården sa...

Vackra bilder! Det är klart vi ska ha snö till jul! Har garderat mig i år. Åker till Idre över jul. Det var väl sjutton om jag inte skall få snö i jul!
Ha en härlig dag!
Kram Helen