måndag 22 december 2008

Nu händer det äntligen nåt

Nu har det börjat hända grejer igen.. Det har stått stilla väldigt länge med badrumsrenoveringen nu tycker jag, men nu börjar det äntligen synas att vi jobbar på.. Har börjat på med glasblocken till duschen.. Blir väldigt fint tycker jag, eller vad säger ni? Tyvärr så har vi inte fått hem alla än, resten kommer efter jul =(




Det är säkert fler än jag som tycker det är fint med glasblock, så här kommer en länk till en bra monteringsbeskrivning för dem.. Höganäs


Det har också äntligen börjat hända lite i resten av huset.. Det har inte blivit så mycket julpyntande förrän nu, eftersom byggandet har tagit den mesta tiden.. Men jag har i alla fall fått upp lite julgardiner, det känns skönt..

Nä, nu ska jag gå ut och hämta in vår fina julgran, så att den får vänja sig lite vid värmen!

Inga kommentarer: