onsdag 3 december 2008

Snuva och regn..

Hej!

Har ju inte skrivit på några dagar, men ska försöka bättra mig på det.. Har nämligen varit dunderförkyld, och legat utslagen i sängen utan att veta varken ut eller in.. Men nu känns det som att det finns ett slut på det hela, så jag hoppas innerligt att jag ska bli frisk snart..

Kanske en kopp varmt gott te kan hjälpa till på vägen?


Ni får ursäkta den suddiga kvaliteten, knäppte dessa bilder med min mobilkamera, eftersom jag har städat bort min vanliga kamera..

Tänkte också passa på att tipsa om de små ljusstakarna som finns på bilderna, det är egentligen äldre kakformar, men de passar jättebra till att ha värmeljus i.. Lite romantisk shabby chick så där.. Jag har några sådana som jag tänkte sälja, till bra pris, skicka ett mail om ni är intresserade!

Angående renoveringen så fick vi igår vatten till köket (jippie!), bara kallvatten, men ändå vatten! J hade fått fel grejer till varmvattenrören så vi kunde inte koppla in det igår, men varmvattenberedaren sitter på plats, och förhoppningsvis får vi varmt vatten ikväll...

Inga kommentarer: