torsdag 4 december 2008

Shoppingtur

Var och shoppade lite idag och hittade en massa fina grejer som jag ville ha.. Bland annat hittade jag de här otroligt fina kuddarna som skulle passa fint i vår blåa soffa, lite Lexingtonstuk över dem, fast mycket billigare (69 kr/st på ÖB). Passar på att tipsa om att de har väldigt goda pepparkakor på ÖB och en burk kostar bara 9 kr!





Hittade också väldigt fina keramik/gips-hjärtan som fanns i två färger, rött och beige/gräddvitt. De fanns i två storlekar och kostade ca 20-30 kr/st på Albert & Herbert. Det som syns i mitten på hjärtana är jättesöta små rosor...



Just idag fick inget av detta följa med hem, men jag fortsätter drömma om hjärtan med blomdekorationer och fina ljusstakar i romantiskt vitt.. Har förresten börjat julpynta lite, hela förra helgen gick ju åt till att fixa badrum, men nu i veckan har jag faktiskt hunnit med att sätta upp lite adventsljusstakar.. Har en jättefin vit som står i köksfönstret och lyser upp min tillvaro på kvällarna =)

Har ni hunnit med att sätta upp några adventsljusstakar eller julpynt än?

Inga kommentarer: