tisdag 30 juni 2009

Sommardagar som rusar förbi..

Oj vad mycket som har hänt sedan sist jag skrev ett inlägg.. Min dator har ju gått sönder (skärmen sade upp sig) och nu har jag äntligen fixat en ersättare så länge.. Har dock inte fått tillbaka den än, men var sak tar sin tid var det någon kloking som sade..

Idag fyllde min älskade mamma 50 år.. Det har varit en superfin dag med världens härligaste väder och massor av blommor, presenter, tårtor och pajer, släkt och goda vänner.. Igår var vi iväg och åt middag på restaurangen längst ute på Hornslandet, i Hölick. De hade en fin fiskbuffé med allt man kunde tänka sig i fiskväg. Jag som är störtförtjust i lax blev helt såld på den varmrökta laxen de hade där, mmm.. Tänkte visa några bilder därifrån idag..

Jag låter bilderna tala för sig själva..









Vi har också hunnit med ett bröllop i Dalarna, sjösätta vår fina segelbåt, riva ut köket (!), byggt en ankgård och planerat en 50-årsfest som går av stapeln nästa helg.. Hoppas att allt klaffar.. Men jag visar fler bilder en annan gång..

Avslutningsvis några bilder från när vi körde hem båten efter att vi sjösatt i grannhamnen.. Hur härligt som helst!









1 kommentar:

Helena sa...

Å vilka vackra bilder du visar! De talar verkligen för sog själva! Ha en bra dag! Kram Helena ♥