torsdag 2 juli 2009

Marin inspiration

Jag var in på Panduro för någon vecka sedan och såg att de hade väldigt fina saker med marint tema.. Man kan ju förstås göra lite som man vill med dem, måla dem eller nåt, men jag tyckte att de var fina som de var.. Ni får ursäkta att bilderna är lite gula, det var jättesvårt att fota där inne.. Egentligen så är sakerna kritvita. Jag tänker mig att en sån liten båt skulle passa perfekt i ett fönster i en liten sommarstuga vid havet som har lite marint tema.. Vad tror ni? Och fåglarna skulle man ju faktiskt kunna använda som smyckeshängare eller något annat.. Jag gillar när man kan hitta fler användningsområden för prylar!



2 kommentarer:

Kardemomme sa...

Hei Kristina :)Jeg har faktisk en sånn ubehandlet fugl stående i et vindu i underetasjen her og visst er de søte! Sommerlige og fine.
Så nydelige bilder du har lagt ut i innlegget under!! Sommeren er virkelig fantastisk og vi får nyte hver dag! Plutselig er det høst og vinter igjen. Jeg elsker igrunnen alle årstider men akkurat nå vil jeg ha sommer en stund til! Klemmer fra Kardemomme :))

Helena sa...

Å...måste springa till panduro ser jag! Tack för tipset! Ha en skön lördag! Kram Helena