onsdag 3 juni 2009

Tema cupcakes!

Jag bakade rätt mycket förr, speciellt när jag bodde nere i Kalmar.. Då blev det nog en ny kaka mest varenda dag.. Mina vänner hade full koll på när jag var igång med storsleven, och när det började lukta nybakat så släntrade det alltid in någon som var sugen =) vilka tider.. Nu har jag så mycket annat för mig så nu blir det nästan ingen bakning.. Gjorde lite knäckebröd i julas, men det är väl det enda.. Martha Stewart är ju en oändlig källa till inspiration, och jag känner att jag börjar bli lite sugen på att baka nåt =) Så idag får det bli cupcakes!

Varsågoda, ät och njut med ögonen!































Mmm, visst ser de smaskiga ut! Nä nu måste jag nog faktiskt ta och svänga ihop nåt gott! Ska gå och se vad som finns i kylen =) Kram på er!

3 kommentarer:

Helena sa...

Nu blev jag jättesugen! Ser ju sååå otroligt gott ut! Ha en härlig kväll! Kram helena

Mjölk, Puder & Aska sa...

Wow vilka bakverk, nästan så man inte vill äta upp dem, så vackra.

Kul det där med mannen och stolen, ha ha, du vet att min man har kommit upp med en ny slogan, VVV, vilket betyder Våga Vägra Vitt, och den kör han starkt med i tid och otid och tycker att han är jätterolig. Du kan ju berätta det för din man , de kanske bör starta en egen klubb som motpol till alla oss inredningstokiga tanter.
HA en skön helg nu, kramar Anna

Lycke sa...

ohh lovely..detta ska jag visa för mannen min, det är han som bakar i huset..

Kram Lycke