onsdag 10 juni 2009

Oh sole mio.. (oh solen min, var tog du vägen?)

Hade planerat en heldag i trädgården med mina kära ankor idag, men jag fick avbryta min mission när vindrutetorkarna på glasögonen slutade fungera =) Men det är ett välbehövligt regn, allting har varit otroligt torrt här, så det skadar verkligen inte.. Fast det är ju inte lika kul för dem som precis har fått semester.. Tänker på dig J =)


Bilden kommer härifrån.

Så jag sitter inne istället och funderar över vilket av alla mina inomhusprojekt jag ska sätta igång med.. Har inte bestämt mig ännu, får väl kanske dra lott, haha..

Här är ett projekt som jag gjorde klart för några veckor sedan.. En kudde med ängeltryck på, som min mormor som älskar änglar ska få.. Det var meningen att hon skulle få den till mors dag, men jag har inte hunnit åka dit än, i helgen blir det nog ett besök dock.. Får försöka komma ihåg att ta med den.. Vad tycker ni? Visst är den fin?


Ha en fin dag allihop!
Kram kram

Inga kommentarer: