tisdag 24 mars 2009

Vårkänslor

Här har det snöat igen! Var tog den där våren vägen egentligen? Det känns ju inte så vårigt med en decimeter nysnö och -6 grader precis.. Hittade några fina vårbilder som piggar upp istället..


Vårskön bild härifrån.



Har ni fått några tussilago hemikring än? Jag längtar tills man kan se dessa gula solar i vägkanten.. Det är riktig vår det!

I vår trädgård står massor av härliga äppelträd och flera buskar och träd som jag inte vet vad det är för nåt, men jag har tänkt att dessa ska klippas.. Har för mig att det är ungefär nu man ska göra det va? Eller ska man vänta tills snön är borta? Får nog ta och ringa en trädklippare..

2 kommentarer:

Anonym sa...

längtar också efter tussilago...e massa snö här ....

Anonym sa...

jag sa att jag längtar efter våren med!...