torsdag 12 mars 2009

Våriga bilder

Här kommer lite fler bilder, våriga och härliga.. Det behövs verkligen i det här vädret.. Här uppe har det nämligen snöat konstant i flera dagar. Jag som trodde att det skulle bli vår!

Det här är blomvaser, gjorda för att likna björkstammar.. Riktigt häftiga..


En sån här matplats skulle jag vilja ha! Fast ta bort den orange-rostiga färgen på väggen..


Romantiska glasburkar för förvaring av allehanda vackra ting..


Fastnade för den här klockan av någon anledning.. Vet inte vad det är men jag tycker den är tilldragande..


Här är ett riktigt vårigt sovrum, och en lite annorlunda komposition..

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad fina bilder,gillar skarpt sovrummet*

jag lovar att lägga ut bilder på lampan när jag gör den och hur jag gör:)

Butik Östergården sa...

Har också trott det skulle bli vår! Men så idag kom yttligare ett bakslag. Alldeles vitt på backen igen! Nu börjar jag lessna.
De där vaserna som liknar björkstammar var häftiga. Den där matplatsen skulle jag också vilja ha men håller nog med dig om att en annan färg på väggen hade jag nog målat.
Har fart omkring i stan hela dagen idag hade en massa saker att uträtta. Så nu skall det bli skönt att krypa upp i soffan och se Antikrundan.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Helen