fredag 13 mars 2009

Fredagsmys

Fredag den 13 nu igen.. Jag tror inte på det där med skrock, men flera av mina vänner lever helt efter den devisen att man måste passa sig extra noga idag.. Själv tänkte jag äta middag tillsammans med hela min familj och sedan kanske mysa med någon film senare ikväll. Min kära mor bjuder på tandoori-kyckling, det ska bli spännande, jag har aldrig ätit det förr..!

Hittade lite bilder i en mapp på datorn som kanske lyser upp denna snöiga fredag..

Här är några otroligt härliga "lys-ägg" eller vad man ska kalla dem för.. Det blev en väldigt fin stämning av dem, och de ser ut som stora diffust lysande ägg..


Lite konstigt färg på den här bilden, men jag tyckte att den här saltströaren var så himla söt! Den är creme-färgad, och inte lika gul som på bilden.


Kan avslöja att jag är helt förälskad i såna här gamla blombilder, och här är några i nytryck.. Men på tok för dyra för min budget.. Får leta rätt på någon gammal flora istället. Det är ett litet budgettips.


Hittade en riktigt skön sida igår som heter Papaya Art (http://www.papayaart.com/). De säljer allt möjligt härligt, som kalendrar, affischer och mycket mera.. Väl värt ett besök, man blir riktigt glad av deras härliga färger och bilder.

Känner att vi behöver lite färg nu när vi blev "snuvade" på våren..

Med den här fina bilden önskar jag er en riktigt fin helg!

Inga kommentarer: