onsdag 11 mars 2009

Var försvinner tiden?

Jeez vad tiden försvinner! Hinner knappt med mig själv.. Har haft fullt upp med filmpsoduktion och en del grafiskt material och möten och allt möjligt så jag har nästan blivit dagvill.. Kom på mig själv igår med att tänka "vad skönt att det är måndag idag, då har jag ju hela veckan kvar" men oturligt nog upptäckte jag att det var tisdag =(

Här kommer i alla fall lite bilder från vårt grannland. Närmare bestämt från Ilva, som hade ett härligt romantiskt utbud, och flera grejer jag genast förälskade mig i =)










Den här lampan var en klar favorit! Gammaldags stil och böjbara leder hela vägen, skulle passa perfekt i mitt nya kök (när det är renoverat och klart dvs).

1 kommentar:

Anonym sa...

vad fina grejer,ja det är nog så att man inte få plats med allt man kanske vill ha,fast man kan ju sälja nått av det man har då kanske*haft en bra dag?