fredag 3 april 2009

Köksidéer

Hittade massor av härlig köksinspiration och smarta lösningar på Living Etc.










Skönt att få drömma sig bort så här en fredagsförmiddag..

Gjorde en liten "pimp-my-kök" i veckan, ska se om jag kan få till några bra bilder så lägger jag upp dem här inom kort! Det blev urhäftigt, om än kanske inte något som jag vill ha i köket för alltid.. Men det piggar upp vardagen lite, och fick dessutom köket att kännas mindre som en byggarbetsplats..

Mina fina äppelträd fick sig en omgång med sekatören i förrgår, när trädklipparen Karin Snell var här.. De ser lite gladare ut nu när inte alla tunga gamla grenar tynger ner dem.. Nu fattas bara att snön försvinner, så att jag kan börja plantera ut blommor!

Ha en riktigt skön helg!!

1 kommentar:

Butik Östergården sa...

Det kan man kalla köksinspiration och smarta lösningar också!

Har också klippt mina äppelträd. Jag gick på kurs och lärde mig förra året. Få se hur det blir!

Hoppas du också har fått njuta av solen i helgen!

Kram Helen