torsdag 16 april 2009

Efter regn kommer sol, eller?

Efter att ha haft några riktigt härliga vårdagar nu så bestämde sig visst naturen för att det inte riktigt var dags ännu, så i natt började det snöa igen =( det är alldeles vitt på backen utanför huset.. Jag som precis hade börjat uppskatta min bruna gräsmatta..

Ja, ja, ingen mening att sura ihop.. Jag hoppas att ni alla har haft en härlig påsk med familj och massor av god mat! Det har jag nämligen haft.. Så mycket god mat att jag blev sängliggande i två dagar för att jag ätit nåt olämpligt (eller för mycket av det goda kanske?). Men nu är jag på benen igen..

Har även hunnit med lite förändring i vårt gamla fula kök.. Ingen permanent förändring dock, men ändå lite roligare än det där gamla slitna köket.. Vi "pimpade" köket lite, hihi.. Kontaktplast går att använda till mycket..

Så, vad tycks?



Med lite inspiration från bloggvänner så blev halva köket zebrafärgat, efter att jag hittat en rulle kontaktplast för 20 spänn.. Det sitter bra där tills vi har fått dit det nya köket (vilket förhoppningsvis blir innan sommaren).. Men man får akta sig för att titta för länge, då blir man nästan snurrig i huvudet, haha..

Inga kommentarer: