fredag 17 juli 2009

Maguba - träskor på nytt

Hittade en riktigt skön webbutik idag.. Maguba som verkar vara ett designkollektiv som vill ta träskon till nya höjder.. Kika gärna in där www.maguba.com de har nämligen även en riktigt trevlig hemsida..



Här har det varit en mycket märklig vecka.. I förrgårkväll var räven här och tog tre av mina älskade bebisar.. =( förbannade rävjävel! Morgonen efter ringde dock grannen och sa att han hade en anka på sin gräsmatta, så en har överlevt!! Den får bo hos en god vän över helgen så att vi hinner fixa till deras hus igen, för det är en massa fjädrar och sånt där, inte så kul för ankan kanske =/

Det har också åskat riktigt mycket den här veckan, så jag har gått och ryckt ur sladdar lite nu som då.. Blommorna verkar dock glada för att få lite vatten.. Det har också bjudits på en del spektakulära solnedgångar.. Men det är jättesvårt att fånga dem på foto tycker jag.. Här kommer en som blev ganska bra i alla fall..



Hoppas att ni alla får en riktigt fin helg! För mig blir det lite grillning i goda vänners lag ikväll och om vädret tillåter så hoppas jag att vi kan ta en tur med segelbåten också.. =)

2 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Vilken vacker solnedgång! Vad synd med dina ankor! Rävar är inte att leka med har jag förstått...
Hoppas att du har en trevlig grillkväll! Själv sitter jag ute på altanen och bloggar. Skönt!
Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul att ni har segelbåt..det är toppen..tråkigt med ankorna.
Kram Lotta