lördag 28 februari 2009

Köksö

Har länge varit sugen på en köksö, kanske ska ta tillfället i akt nu när köket ska renoveras.. =)

Snygg köksö från Electrolux Home (vet dock inte om jag gillar resten av köket).


Hittade också den här häftiga köksön på Vi i villas hemsida. Fast det är nog lite överkurs för oss, och dessutom har vi inte ett sånt stort kök..


Varför ska köksöar vara så stela? Tror att det är fläktkåpan som gör det.. Här är en köksö från Vedum kök.


Fast jag har nog tänkt mig att inte ha någon fläktkåpa där över köksön, utan att ha spisen någon annanstans och använda köksön mer som bänkyta och typ frukostbord.. Hmm får se hur vi ska göra.. Ska försöka sätta mig ner och skissa lite..

1 kommentar:

Butik Östergården sa...

Det vore väl fint att få en köksö!
Men som du skriver, så måste man ha ett ganska stort kök. Jag har en köksö i mitt kök. Jätte praktiskt på ena sidan sitter man och på den andra har jag lådor. Står nästan alltid där och jobbar. Hoppas du hittar något som passar.
Kram Helen