tisdag 10 februari 2009

Förkylningsdrömmar

Usch, mitt i det vackraste februari har jag åkt på världens förkylning! Ligger hemma i min soffa och har en hals som känns som att den är klädd med sandpapper på insidan.. Inte så roligt... Så jag ligger och drömmer lite om att bara sjunka ner i en härlig läsfåtölj med en bra bok och en filt och bara mysa framför brasan tills det blir bättre igen..


Denna mysfåtölj kommer från Svenska Hem. Tänk vad härligt att få sjunka ner i den här fåtöljen.. Fast jag gillar inte riktigt färgen, den känns lite tråkig och nedstämd.. Då gillar jag hellre färgen på nästa fåtölj, den var mer livlig!


Den här fåtöljen kommer från EM möbler.

Jag hoppas att ni andra har det bättre, och att ni hinner ta er tid att gå ut i naturen och få en energikick av allt det vackra!

Inga kommentarer: