måndag 24 november 2008

Soundtrack of my life?

Soundtracket för idag får vara Bruce Springsteens nya låt, som tills imorgon går att ladda ner gratis på Sony BMG:s hemsida. Gör det ni med, den var faktiskt helt okej att lyssna på så där på en måndagkväll... Är helt slut idag så jag orkar inte göra några djupare analyser av varken honom eller hans låt eller mitt val av låten, vill bara njuta av lite bra musik istället =)

Bygget har idag tagit ett stort steg framåt faktiskt, det har kaklats två och en halv vägg och golvet har fått lite primer på sig, så imorgon blir det spacklat och klart för att sättas klinker på. Det var meningen att vi skulle spackla idag, men primern ville inte torka, så det fick bli imorgon istället. Det var dock inte dumt det heller, då fick vi ju lite tid över till att packa upp lådor osv.

Hoppas ni haft en fin helg! Här har det snöat och blåst som sjutton, och jag sitter och funderar över de stackars fåglarna som måste ha det svårt nu.. Ska nog ta och införskaffa mig ett fågelbord men jag vill hitta ett som passar min trädgård. Inspirerande är det här fågelbordet från Isabella Smith.


Hon hade flera väldigt fina fågelhus på sin sida, kolla gärna in den! www.isabellasmith.com

Inga kommentarer: