måndag 17 november 2008

Mycket på gång nu..

Sitter på ett studentrum i Umeå tillsammans med en god vän.. Har åkt hit den här veckan för att göra lite labbar och sånt.. Min sambo är däremot hemma den här veckan och håller på för fullt med renoveringen av vårt badrum.. Han skickade ett mms för en stund sedan med en bild på kaklet som han och hans far håller på och sätter upp, men jag lyckades inte lista ut hur jag skulle kunna överföra bilden från telefonen till datorn, så jag får visa det någon annan dag, men jag kan tala om att det blir riktigt snyggt!

Annat som händer hemma nu är att tapetseringen är klar, ska lägga upp bilder på det också när jag kommer hem och då kan jag förhoppningsvis visa någon bild på golvet också, eftersom vi håller på och lägger nytt golv där också..

Ha det fint så länge!

Inga kommentarer: