torsdag 20 november 2008

Nyfiken

Fortfarande i Umeå skickade min sambo ett till spännande mms med en bild från badrummet som sakta men säkert håller på att byggas upp, sten för sten.. Tyvärr har jag fortfarande inte riktigt kommit på hur min telefon fungerar så jag kan inte föra över den till datorn, men det är verkligen en spännande resa vårt kära badrum går igenom! Lovar att lägga upp bilder imorgon när jag kommer hem och har tillgång till (bruksanvisning) och en tekniker. Badrummet ser verkligen härliga ut!

Efter tre dagar av vinprovning 09.00-16.00 börjar man bli väldigt mättad av information. Hjärnan är helt full av nya intryck från alla viner vi har testat och all information vi fått på föreläsningarna, men man känner att man börjar få lite grepp om detta nu. Det som i måndags lät som världens grekiska känns nu lite mer självklart. Det är ju en lång väg kvar till att bli så virtuos inom området som vår lärare (Per Svedman - verkligen bra lärare!) men jag har i alla fall tagit ett par stapplande steg mot en upplysning =)

Ha det fint tills nästa gång!

Inga kommentarer: