fredag 21 november 2008

Nu äntligen har jag fått telefonen att fungera som jag vill!

Nu så, nu har jag lyckats lista ut hur telefonen fungerar och hur man kan överföra bilder från telefonen till datorn! Så här kommer lite bilder som min sambo skickat till mig under arbetets gång..


Ni har ju sett hur badrummet såg ut innan. Här är första bilden sedan kaklingen satte igång.. Det första som gjordes var att sätta dit mosaiken som ska vara i duschen. Här är det inga fogar eller så, och det gröna till vänster är underlaget för mosaiken, alltså sånt som ska vara vattentätt.



Här har det kommit till lite vitt kakel kring mosaiken. De är också fogade men inte putsade. Längst mot dörren, där det är en vit rand, ska det senare sättas en vägg med betongglasblock, som ska fungera som en duschvägg.


Här har det putsats lite och duschmunstycket sitter där det ska. Det ser verkligen härligt ut, och jag längtar tills jag får se hur det ser ut när det är klart!

Duschmunstycket är för övrigt ett sånt där lite lyxigt och stort. Ett sånt som det nästan känns som det regnar när man duschar. Härligt! Det är lite kompensation för att vi inte fick plats med vårt planerade bubbelbadkar =(

Ha en härlig helg!!

Inga kommentarer: