onsdag 6 maj 2009

Inspiration

Har i helgen grubblat och funderat och gråtit och skrattat om vart annat, men tror att jag har kommit på rätt fot med mig själv nu i alla fall.. Tack för de snälla kommentarerna! De värmer verkligen...

Var inne och kikade lite på Martha Stewarts hemsida och hittade de här våriga bilderna.. Efter två dagars regn och rusk har vårsolen äntligen kommit tillbaka och jag skulle tro att det nu bara kommer att smälla till så är allting grönt.. Det brukar behövas ett rejält vårregn för det!

Idag känner jag för att göra något kreativt, vet inte riktigt vad än, men jag ska fundera lite på det..






Vi provade att lasera en bit av taket igår, och vi insåg att det inte var ett laserat tak vi var ute efter.. Det syns inte alls, och färgen verkar inte vilja fästa.. Så det blir nog ett helvitt tak istället! Ska visa en bild om jag hittar kameran i all denna renoveringsröra..

Ha en fin dag idag!

2 kommentarer:

Helena sa...

Väldigt fina och inspirerande bilder! Ha en bra dag! Kram Helena

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej Kristina,
blev så himla glad för de fina orden inne hos mig, tack min vän.

Läste ditt inlägg om din mor, tråkigt, hemskt, maktlöst.
Förlorade min far till cancern innan jul, det blev så tomt Kristina, vi var inte färdiga med varann, inte beredda.
Hoppas det finns något som gör att din mor kan vara med ett tag till, tänker på er.
Kram Anna