tisdag 20 januari 2009

Drömmar

Funderar på att starta ett nytt projekt här i huset. Det har varit ganska lugnt sedan dess att badrummet blev funktionsdugligt.. Så jag har kikat runt lite och kommit fram till att det är nog köket som är up next. Har fått hem bröstpanelskivor från som vi tänkte sätta i köksdelen, måla dem vita och ha någon fin lite gammaldags tapet till.






De här lantköken ovan kommer från www.fridax.se
Kolla in vitrinskåpen på de två nedersta bilderna! Mmm..


Det här var ett fint platsbyggt kök i panel från www.ronnerholms.se
Ser ni vad fint med diskhon så där!






De här bilderna kommer från Kvänum kök. Ett helt underbart kök om jag får säga mitt!

Det läre ju inte bli något nytt kök den här veckan, men man måste få drömma lite, eller hur?!

2 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Håller med om att Kvänum kök är underbara. Fast himmel så dyra. Vi tittade på ett lantkök där när vi satte in nytt. De skulle ha 350000
tusen för ett som vi fick nästan lika fint på HTH för 167000 tusen. Fast nu ångrar jag att jag inte tog ett vitt i stället för det cremfärgade vi valde då. Fast jag visste inte då att jag skulle bli så vit älskande. Och det är väl ingen idé jag nämner att byta efter sex år. Då får väl karln spader på mig.
Du har så fint i ditt kök! Fast
det blir nog snyggt med bröstpanel och en gammaldags tapet.
kram Helen

Butik Östergården sa...

Hej igen min Vän!
Jag har något till dig.
Kram Helen